underbara underbara underbara Thailand.

Min blogg ar verkligen dod.. haha trodde faktiskt att jag skulle blogga mer.
Men jag far ta det nar jag kommer hem ist, och lagga in bilder och videosar da.
For har vill jag inte sitta vid datorn(helt sjukt jag vet..) men jag vill verkligen ta vara
pa minsta lilla minut jag har har. Jag sitter hellre pa stranden och kollar pa havet och solnedgangen
eller vad som helst istallet for att sitta har. Vid datorn kan jag sitta hemma, men Thailand har jag
langtat tillbaka till i 4 ar och vill inte slosa bort tiden pa att sitta har.
Forlat, men jag skriver nar jag kommer hem ist :)

Ar iaf pa fin fina Phi Phi island just nu.
Klockan ar snart 11 och jag och Michelle tankte ta en promenad pa stranden nu + att
internet stanger har vid 11.
Imorgon ska vi hyra en longtailboat och aka runt till bla Maya bay, monkey bay osv, tror 
vi skulle kolla pa hajar  ocksa :)
Sen pa sondag aker vi till Phuket, kata, igen och spenderar dom sista dagarna dar,
sen aker vi hem...
men det vill jag inte ens tanka pa, jag far angest bara tanken.
jag vill aldrig aka hem igen, allting ar sa javla bra har..
menmen, nu ska jag ga och ta vara pa kvallen och skriver nog inte har forren jag
ar hemma i sverige igen.
hoppas allt ar bra med er! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0