Tredje dagen i Thailand

idag akte vi till Kata noi ist for den "vanliga" (vanligaste) kata stranden.
och fyyyysjutton vad det var fint dar!
det var as harliga vagor och stranden var helt otroligt vacker :)
blir nog den stranden imorgon ocksa skulle jag tro.
har tyvarr brannt mig lite, aven fast jag smorjer mig med 50.. haha
var precis och fick lite oljemassage och det var verkligen behovdligt ,
superskont var det verkligen!!
nu skajag och michelle upp pa hotellrummet och spela spel och sedan sova,
men kommer nog skriva imorgon igen hoppas jag.
ska aven ladda upp lite bilder da ocksa, jag vet att det ar trakigt att lasa annars, men
glomde kameran pa hotellrummet nu.
hejda

Kommentarer
Postat av: ITZI

Gud så underbart med Thailand! Jag åker till Indien om ca 2 veckor, ska bli underbart! :)

2010-03-06 @ 10:04:11
URL: http://itzi.blogg.se/
Postat av: Agnes

asså du fattar inte hur sjukt avis man blir när man läser din blogg och tänker på dig där borta! skulle göra vad som helst för att komma iväg till värmen! men jag får nöja mig med att tänka på dig och josse som ju också är i Thailand just nu.... hoppas du har det skiiiiitbra där borta i värmen. (ps. det känns lite ensamt vid bordet i skolan nu när varken du eller hoger är där... och den här veckan har heni varit själv.... undrar hur det gick på nutidsorigenteringen... ;) ) <3

2010-03-14 @ 19:36:00
URL: http://sporrongagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0