FRAMME

forlat for dalig uppdatering, men vi blev kvar i stockholm en extra dag..
Flyget blev forsenat med ungefar 26 timmar, sa istallet for att flyga till thailand
och bo pa ett hotell har sa fick vi bo pa ett hotell i stockholm en natt.
hotellet var i for sig skiiiiitfint och superlyxigt, men det kandes sa javla surt
och jag var jatteledsen egentligen, menmen nu ar vi iaf har och resan hit gick jattebra!
Vi kom fram igar men da lag vi bara vid poolen men alla var sa trotta efter resan sa det
slutade med att jag, michelle och mamma somnade. men vid 4 (thailansk tid)
sa bestammde vi oss for att ga och lagga oss, och sov till klockan 7 idag.
dagen har vi spenderat genom att ligga pa stranden och sedan spenderade vi dom sista
soltimmarna vid hotellpoolen. Hotellet ar for ovrigt superfint och allting ar verkligen as bra!
Varmen ar helt obeskrivlig men jag trivs som fisken i vattnet!
ahhhhhhhhhhhhhhh allt ar sa javla underbart och jag vill fan aldrig aka hem!! haha
hoppas ni har det bra dar hemma ocksa, nu ska jag, pappa och michelle snart ga
och shoppa vidare!
skriver nar jag har tid, vill verkligen ta vara pa all tid nu med tanke pa att vi missade
ungefar en och en halv dag spenderades pa arlanda...
Puss<3

p.s thailand ligger 6 timmar fore sverige. 

Kommentarer
Postat av: Nellie

Så underbart härligt att du har det bra!

Jag saknade dig en massor på etik och livsfrågor idag. <3

2010-03-04 @ 17:37:53
URL: http://parame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0