1 Mars 2010, kl 03.30

Klockan är nu halv 4 på natten och jag har äntligen packat klart, eller nästan iaf.
Jag har nästan en hel uppsats om Respekt kvar att skriva, plus att jag borde jobba några
mer tal i matten, skriva tyskaglosor, läsa lite mer ur historiaboken och sova. Jag sov bara
5 timmar förra natten och idag måste jag gå upp om två timmar och börja göra mig iordning.
Så istället för att sova så skriver jag klart min uppsats, pluggar matte och städar min garderob.
Men en positiv sak med det hela är att jag förhoppningsvis kan sova mycket av den långa resan, för tro mig, 12 timmar på en flygplan är inte det roligaste.. men det blir desto roligare när man väl är framme!
Men nu måste jag verkligen dra mig härifrån och plugga klart, hinner uppdatera minst 
en gång till innan jag åker tänkte jag :)


bild från i somras när jag och Shona åkte hem från England


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0