pointless

Okej, jag var ju som sagt ute och tog lite bilder förut idag.
Jag vill bara tilläga att jag absolut inte är någon proffsfotograf eller något,
om jag ska vara ärlig är jag faktiskt jävligt dålig på allting som har med foto att göra.
Men lite bilder får ni iaf, och jag hoppas att dom nästa bilderna jag kommer att ta kommer
vara på en vacker sandstrand eller en fin solnedgång.
(okej jag vet redan att det kommer vara det för jag kommer aldrig orka gå
ut och fota igen, jag hade seriöst snö överallt när jag kom in..)


här kände att jag mig tvingad att bevisa att det var
väldigt mycket snö ute [om nu någon hade råkat missa det]


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh vad glad jag blir! Gullig du ar:) Vad harligt att slippa snokaoset och komma till varmare breddgrader! Vart nanstans i Thailand ska du? Hur lange ska du vara har? Vi har bara 9 dagar kvar innan vi ska hem, forsoker att inte tanka pa det men jag vill stanns for alltid!!! haha.

Ska absolut hanga med dig pa din resa via bloggen, sa kul! Kan man dromma sig tillbaka:)

2010-02-28 @ 09:26:29
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0