1 DAG KVAR

Godmorgon bloggen!
Fast egentligen så gick jag upp redan vid 11 så jag har varit vaken ett tag nu.
Idag kommer jag mest sitta och plugga, handla det sista och börja packa.
Men vad ska man packa egentligen?
Sist när vi åkte så hade jag med mig två par linnen och en kjol och det klarade
jag mig på superbra, ja jag köpte ju såklart kläder där sen.
Så ja funderar på att ta med mig en tunika, ett par shorts och 2 linnen, det tycker
jag att jag borde klara mig bra på + att då får jag mer plats till nya kläder ;)
Men nu måste jag skriva klart några uppsatser, jag uppdaterar mer här senare.
Ikväll ska jag träffa bästa Josefin en stund också för att säga hejdå, om ni ville veta.


jag och Josefin förra nyår

Kommentarer
Postat av: Kalle

VILKA JÄKLA PUDDINGAR!!/hi

2010-03-01 @ 13:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0