sverige är för kallt

Jag blev jätteglad för kommentarerna till det förra inlägget!
Självklart kommer jag lägga upp bilder nu när jag vet att vissa
av er faktiskt vill se :>
Imorgon ska jag hem till Världens bästa Shona och sova där, sen
kommer jag nog hem på tisdagskväll och nån gång då ska jag försöka
hinna lägga ut några bilder iaf. Bilderna från den ena kameran funkade inte
att lägga in nyss när jag provade, och det är dom bilderna som är bäst så jag
får väl försöka fixa det på tisdag.
Här är iaf två bilder från Krabi, andra veckan.

Jag saknar Thailand, mitt fina fina Thailand.

Jag saknar det så mycket att det gör ont.

Jag vet inte hur det ens funkar, men ont gör det.


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag vill se massa bilder :'D <3

2010-04-05 @ 14:04:54
Postat av: Wiwi

Underbara bilder!

2010-04-06 @ 10:03:34
URL: http://wiwis.blogg.se/
Postat av: Florian

your so beautiful :)

2010-04-24 @ 19:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0