I miss my Germans..

Igår åkte tyskarna hem och jag saknar dom redan!
Det är helt sjukt hur nära vi har kommit varandra under bara några dagar.
Som Gianna sa igår när vi kramades hejdå för sjuhundrafemtio gången;
"Vi har bara kännt varandra i ungefär sex dagar men jag älskar dig så mycket och
jag hoppas att vi kommer hålla kontakten. Det känns som om vi har känt
varandra hela livet och jag kommer sakna dig så himla mycket!!"
Åhhh... det är så jävla tomt utan dom.
Jag och Milan var dom enda som grät av oss fyra, Malin började gråta när bussen
åkte iväg och Gianna sa att hon inte ville gråta för att detta inte var hejdå, det var
bara "Vi ses snart igen".
Och jag vill verkligen så himla himla mycket att vi kan åka dit i sommar som vi har
bestämmt och spendera en vecka tillsammans i Tyskland. Jag hoppas även att dom
kan komma hit en vecka då också, eftersom dom älskar sverige så mycket!
Ni är bäst och det känns som om jag känt er hela livet, tack för en underbar vecka och
för helt underbara minnen som kommer finnas kvar i resten av mitt liv!




Ich liebe uns

Kommentarer
Postat av: Malin

älskar bilderna!!! <3<3<3

2010-04-24 @ 14:06:39
Postat av: Florian

what you have written is so sweet :´-(

but it makes me sad again :(

2010-04-24 @ 19:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0