21 April 2010, tysklandsbesök.

Jag har inte tid med min blogg, men bilderna från Thailand lovar
jag att dom ska komma upp här snart!

Just nu bor Gianna (en tjej från tyskland) hemma hos mig och följer
med mig till skolan osv.
Och det är helt sjukt men jag trodde inte att man kunde klicka så här bra
med någon person, särskilt inte någon som inte ens talar samma språk, eller som
man träffat eller pratat med i verkligen livet förut.
Men vi klickade verkligen på en gång, redan första dagen när vi sågs utanför bussen.
Hon är verkligen underbar och Malins tysk (Milan) är också så jävla bra!
Vi fyra är verkligen "ett bra team" som Gianna säger. Jag älskar oss!
Och det ska bli så himla sorgligt på fredag när dom ska åka, till och med Milan säger
att han kommer gråta massa.. Båda vill stanna i sverige säger dom, haha.
Men vi får ju åka till tyskland nästa år och bo hos dom, så det blir ju absolut inte
sista gången vi ses!! Och dom har bjudit över mig och Malin till tyskland för att bo
hos dom ett tag i sommar också, så jag hoppas verkligen att det blir av att vi åker dit!
För jag kommer sakna dom så himla himla mycket och det vore så jävla kul om
vi åkte dit och träffade dom nu i sommar! Men vi får se :)
Just nu tar jag bara vara på tiden vi har tillsammans och jag är så jävla glad hela tiden,
dom får mig att glömma bort att sakna thailand så det gör sådär ont som det brukar.
Måste lägga in bilder på dom också, men det blir senare när dom skickat några bra bilder..

Ville egentligen bara säga att jag fortfarande lever och älskar mina två underbara tyskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0